O nama

Preduzetništvo, marketing i prodaja

GOstudy edukacija ti omogućava da naučiš osnove digitalnog preduzetništva, marketinga i prodaje! Uvešćemo te u svet Interneta i digitalnih tehnologija i dati znanje i alate da ih iskoristiš i unaprediš svoje poslovanje.

Moduli su koncipirani tako da se svaki od njih sastoji od video lekcija kao tematskih celina, u kojima te predavači vode kroz teoriju i praktične primere.

Naši predavači, eksperti dokazani kroz praksu i sa dugogodišnjem iskustvom u digitalnom poslovanju, vode te kroz svaku lekciju i omogućavaju da ceo proces savladaš na što jednostavniji način.

Uspešno poslovanje na internetu

Bez obzira na prethodno radno iskustvo, ova edukacija će te pripremiti za uspešno poslovanje na Internetu. Polaznici GOstudy edukacije imaju ekskluzivan pristup zajednici predavača i polaznika, gde svi zajedno razmenjujete znanja i informacije.

Naši predavači

Vladimir Mladenov

Diplomirani Ekonomista i Master Politikolog, sa 14 godina iskustva u Digitalnom marketingu.

Radio kao Specijalista za E-commerce u kompanijama NELT i Webcentric, Rukovodilac online radnje i digitalnog marketinga u kompaniji Keprom i Izvršni Direktor u agenciji za digitalne komunikacije GOviral. Uža specijalnost su mu društvene mreže i E-commerce. Jedan je od pionira u Srbiji u korišćenju društvenih mreža u profesionalne svrhe. Oglašavanjem na Facebook-u i Google-u se bavi od 2008. godine, kao i kreiranjem kompanijskih i organizacionih stranica i grupa, vođenjem digitalnih kampanja, analitikom i analizom rezultata.

Učestvovao u kreiranju i implementaciji na desetinama Web shop-ova, vodio projekte i postavljao procese u E-commerce rešenjima. Primeri uspešnih i nagrađivanih E-commerce portala – takolako.com i aksa.rs.

Trenutno se bavi konsultantskim poslom kao sertifikovani konsultant za digitalnu transformaciju sa ekspertizom za društvene mreže i internet prodaju (međunarodni sertifikat GIZ i WKO).

Za njega je marketing stil života i način komunikacije koji pruža mogućnost da se menja svest ljudi, pomeraju granice i menja svet.

Irena Đorđević Šušić

Irena je šestogodišnje iskustvo u oblasti preduzetništva, oporezivanja i inovacija stekla radom na projektima podržanim od strane međunarodnih i bilateralnih donatora (EU, GIZ, USAID), kao menadžerka za regulatornu reformu u NALED-u. Irena rukovodi Laboratorijom inovativnih javnih politika u okviru StarTech projekta gde pruža analitičku osnovu za planiranje reformi i stvaranje uslova za ubrzani razvoj privrede i očuvanje kreativnog potencijala u zemlji. Autorka je brojnih analiza u ovom domenu, poput Poreskog i neporeskog opterećenja početnika u poslovanju, Vodiča za korišćenje poreskog oslobođenja, Sive knjige inovacija i sl. a radila je i na treninzima za započinjanje poslovanja u okviru kampanje Startuj legalno.

Osnovne studije novinarstva završila na Fakultetu političkih nauka u Beogradu kao student generacije, a nakon toga i multidisciplinarne master studije Terorizma, organizovanog kriminala i bezbednosti na Univerzitetu u Beogradu. Trenutno je na doktorskim studijama politikologije na Univerzitetu Aveiro u Portugalu. Govori engleski i italijanski.

Andreja Milkić

Andreja Milkić je diplomirani specijalista iz oblasti marketing komunikacija (MBA in Marketing Communications, specijalističke studije „Reklama i mediji“, Fakultet dramskih umetnosti, 2010, Beograd). Andreja je Account Director u advertajzing agenciji Leo Burnett, gde radi na kampanjama najvećih domaćih i regionalnih brendova.

Višegodišnje iskustvo u vođenju top klijenata iz FMCG-a i industrije usluga stekao je radeći na Molson Coors brendovima u regionu (Jelen Pivo, Nikšićko Pivo, Onogošt, Carling), kao i sa Banca Intesom, liderom na tržištu bankarskih usluga u Srbiji.

Prethodno iskustvo u oblasti marketinga, produkcije i menadžmenta u industriji zabave stekao je radeći za kompanije kao što su Warner Music (Head of Marketing and PR), Warner Bros. Pictures (Marketing Manager), RTV B92 (Executive Producer)…

Gostujući predavač na Marketing Workshopu (Ekonomski fakultet u Beogradu) i Reklamondou (Univerzitet Singidunum). Član International Advertising Association Serbian Chapter i jedan od koautora projekta „Marketing Leksikon”. Koordinator Biznis modula i predavač na prvoj godini AcademIAA-e.

Neda Trifunović

Neda je menadžer za startap ekosistem Inicijative Digitalna Srbija i vodi DSI grupu poslovnih anđela. Usko sarađuje sa investitorima i VC fondovima kao i na kreacijama programa za startape. Pre dolaska u Inicijativu, radila je u nekim od najvećih kompanijia poput Deloitte i KPMG. Radi i pruža podršku startapima više od 4 godine, i bila je deo jednog.

Srđan Stojadinović

SEO i content marketing specijalista sa preko 8 godina iskustva u SEO-u za SaaS, Fintech i Ecommerce kompanije.

Jedan je od su-osnivača i direktor marketinga agencije Omnius i kompanije iCheckout, kao i Ecommerce brenda Mars Activewear.

Od 2015. počeo je da se zanima i edukuje u oblasti digitalnog marketinga sa fokusom na SEO-u. Uvek se zanimao za preduzetništo i radio je na raznim projektima za vreme svoje karijere, gde je jedan od njegovih prvih projekata bila platforma PetGuards. Zatim je fokus prebacio na SaaS i Fintech industriju gde je kao Content Writer i Content Strategist pomagao internacionalnim startapovima da se pozicioniraju na pretraživačima, poput kompanija Skylead, lempod, lemlist i mnogi drugi.

Pored toga svoje svoje znanje i iskustvo počeo je da deli na raznim platformama i da edukuje početnike u SEO-u i content marketingu da istaknu svoj biznis i privuku korisnike.

Obožava da putuje i ne voli da je u jednom mestu, stoga mu je ideja da postane digitalni nomad i da pored toga što putuje i radi sa plaže, svojim znanjem i iskustvom pomaže biznisima da pozicioniraju svoj brend i rastu organski.

Gorana Risteski

Gorana Risteski je TikTok kreator i kreativni strateg u agenciji GrowMojo. Još pre završetka fakulteta počela je da radi u agenciji Direct Media, gde je provela više od četiri godine u sektoru za istraživanje i analizu medija. 

Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu, na smeru Računovodstvo i revizija, ali se preselila u marketing i trenutno je na master studijama na programu “Poslovno komuniciranje i odnosi sa javnošću”. 

U marketing se zaljubila još na fakultetu, a od 2017. godine pliva u agencijskim vodama. Član je sekcije IAA Young Professionals i bila je polaznik prvog AcademIAA programa. 

Aktivno snima video klipove za društvenu mrežu TikTok i istražuje marketinške mogućnosti platforme. Voli razne hobije, svaki slobodan trenutak koristi da bude kreativna – bilo da je to u pitanju frizura, fotografija, video ili čak lepo sređena Excel tabela. 

Nikola Kalinović

Konsultant, facilitator i edukator sa više od 10 godina iskustva u razvoju brenda, biznisa i proizvoda. 

Jedan je od partnera DesignThinkers Akademije za Adriatik region, ko-osnivač strateške agencije BrandSprint i član upravnog odbora Udruženja Mladih Privrednika Srbije

Nikola pomaže organizacijama i timovima da dizajniraju profitabilne proizvode, usluge i brendove, voljene od strane svojih kupaca i korisnika.

Tokom poslovne karijere imao je priliku da radi sa kompanijama svih veličina iz raznih industrija, od startapa do multinacionalnih kompanija, kako u Srbiji, tako i na globalnom tržištu.

Sebe smatra generalistom, pre nego specijalistom. Kroz rad na projektima stekao je znanja i iskustva iz različitih poslovnih oblasti i disciplina, što mu danas omogućava da bolje odgovori na strateške potrebe klijenata. 

Temelj njegovog pristupa čini Design Thinking metodologija, čije principe, alata i tehnike aktivno primenuje u radu sa klijentima. 

Pored projektnog rada, kroz DesignThinkers Akademiju, u prethodne 4 godine, obučio je preko 500 profesionalaca iz najvećih kompanija u Adriatik regionu u primeni metodologije u svakodnevnom radu.

U životu i poslu vodi se mantrom “Stand for something, and never stand still.”

Treba da znamo ko smo, u šta verujemo i iza čega stojimo, a da pritom ostanemo otvoreni za promene, inovaciju i evoluciju, ne gubeći sebe na tom putu.