Strategija digitalnih komunikacija

Marketing se ne radi stihijski, već strateški. Upoznaj se sa metodama koje će ti omogućiti da se bolje pripremiš i efikasnije realizuješ sve marketinške kampanje.

Kroz ovaj modul naučićeš osnove strateškog pristupa, kao i metode pomoću kojih konkretno možeš da organizuješ vaše vreme, radne zadatke i projekte, kao i da unaprediš efikasnost.

Naučićeš kako da definišeš tvog ciljanog kupca i kako da mapiraš njegov korisnički put, a nakon toga da iskomuniciraš poruku na pravi način.

Sve što treba da znaš o strateškom marketing pristupu na jednom mestu.

Naučićeš:

  • Kako strateški pristupiti klijentu;
  • Kako analizirati tržište i postaviti ciljeve;
  • Šta su to SWOT i Moscow analiza, Porterov model i Kovejeva matrica;
  • Šta je koncept Buyer Persona i kako ga primeniti;
  • Kako napraviti i mapirati Customer Journey;
  • Na koji način komunicirati sa korisnicima.

Šta predstavlja strategija digitalnih komunikacija?

Strategija digitalnih komunikacija predstavlja plan i način rada koji se koristi za uspostavljanje i redovno održavanje komunikacije sa trenutnim i potencijalniim kupcima putem digitalnih kanala. U zavisnosti od biznisa, to može biti kombinacija nekoliko kanala koji zajedno funkcionišu u svrhu stvaranja kvalitetnije digitalne prezentacije poslovanja, misije i vizije brenda.

Kako stvoriti svoju digitalnu marketing strategiju?

Dobra strategija treba da ima nekoliko elemenata:

  1. Uvod – mesto gde treba da se opiše struktura dokumenta, kao i da se napiše nešto o vama, vašem biznisu ili klijentu koga zastupate.
  1. Ciljevi koje postavljate ili ciljevi koji su postavljeni pred vas. Oni treba da budu kratkoročni, srednjoročni i dugoročni.
  1. Analizu tržišta, gde pokrivate sve tržišne aspekte koji su relevantni: konkurenciju, tržišni udeo, niše koje želite da zauzmete i slično.
  1. Segmentiranje, odnosno kreiranje ciljnih grupa, koje preporučujemo da radite kroz analizu buyer persona, o čemu ćemo detaljno pričati u narednim lekcijama. 
  1. Analize – od koji izdvajamo SWOT analizu, u kojoj definišete interne faktore – vaše snage i slabosti, kao i eksterne faktore – prilike i pretnje.
  1. Operativno-taktički plan saradnje, gde će se definisati uloge u timu i zaduženja, način na koji se odvija interna komunikacija, kao i popisati šta je sve neophodno uraditi da bi strategija bila uspešna.
  1. Kreativu – gde će moći da se vidi kako će izgledati tekstovi, kakav će da bude vizuelni identitet. 
  2. Kalendar aktivnosti u kom se navodi koji su datumi bitni, zašto su baš ti datumi bitni, šta ćete komunicirati tada i sl.

Kada pravite strategiju za klijenta zapamtite da treba da je personalizujete. Svaki klijent voli da vidi nešto svoje – neku svoju specifičnost na strategiji. Budite kreativni, uključite klijenta da on oseti da je ta strategija njegova. Da je njegova vizija inkorporirana u strategiju.

Šta ćete naučiti na ovom kursu?

Kroz modul o  strategiji digitalnih komunikacija naučićete osnove strateškog pristupa, kao i metode pomoću kojih konkretno možete da organizujete svoje vreme, radne zadatke i projekte, kao i da unapredite efikasnost. Naučićete kako da definišete svog ciljanog kupca i kako da mapirate njegov korisnički put i na osnovu toga da mu iskomunicirate poruku na pravi način.

Sve što treba da znate o strateškom marketing pristupu, sada se nalazi na jednom mestu.

strategija digitalnih komunikacija-min

Lekcije

11. Customer journey – koncept

Svako se bavi marketingom i prodajom treba da zna šta je Customer Journey ili Put korisnika.
Put korisnika je skup svih dodirnih tačaka,odnosno interakcija koje postojeći ili potencijalni kupac ostvaruje sa vašim brendom, proizvodom ili uslugom.

POGLEDAJ LEKCIJU

Za koga je ovaj kurs napravljen?

Kurs o strategiji digitalnih komunikacija napravljen je za sve koji žele da jasno komuniciraju sa pratiocima.
Ne žele da gube vreme već žele da pozicioniraju sebe kao eksperta, a svoj proizvod/uslugu kao najbolje rešenje problema klijenta.

Šta je GOstudy?

GoStudy je škola digitalnog preduzetništva u kojoj ćete moći da, potpuno besplatno, pristupite velikoj bazi znanja u vezi digitalnog marketinga i digitalnog preduzetništva. Bez obzira na stepen znanja iz ovih oblasti, kurs je prilagođen baš svima – i onima koji imaju neki stepen znanja, ali i onima koji žele o ovome da uče. Zato volimo da kažemo da su u našu online zajednicu baš svi dobrodošli!

Putem dostupnih kurseva steći ćete u praksi primenljiva znanja o content marketingu, digitalnom marketingu uopšte, o tome kako to funkcionišu društvene mreže i kako se kreiraju kvalitetne i uspešne e-mail kampanje. Poslušajte i delove posvećene digitalnom preduzetništvu, jer svakome ko je preduzetnik ili želi to u budućnosti da postane, ovo je nešto što će vrlo koristiti. Čućete dosta toga o tome koje su sve poreske olakšice dostupne, koji su to alternativni izvori finansiranja i još mnogo korisnih stvari koje bismo i sami voleli da smo pre mnogo godina mogli na ovako jednostavan način da saznamo.

Iskoristite dostupne informacije – registrujte svoj korisnički nalog na našoj platformi i počnite još danas!

GOstudy sertifikat

Položi test i preuzmi GOstudy sertifikat.
Steknite GOstudy sertifikat koji potvrđuje vaše znanje i veštine.
Test ima 23 pitanja, vreme za izradu je 45 minuta.

Za koga je ovaj kurs napravljen?

Naši predavači, eksperti dokazani kroz praksu i sa dugogodišnjem iskustvom u digitalnom poslovanju, vode vas kroz svaku lekciju i omogućavaju vam da ceo proces savladate na što jednostavniji način.

Slični kursevi