Facebook je najmasovnija i najmoćnija društvena mreža. Ima 2,7 milijardi aktivnih korisnika. Ukoliko vodiš ili promovišeš neki biznis, velika je verovatnoća da je tvoj kupac zapravo na Facebook-u. Instagram ima fenomenalni potencijal za brendiranje, jačanje uticaja brenda, čak i za povećanje prodaje.
U ovom modulu pričaćemo kako da koristiš ove dve najpoznatije društvene mreže, da se istakneš na njima i izgradiš zajednicu.
Naučićeš:
– Prednosti Facebook stranica i načine kako ih koristiti;
– Prednosti Facebook grupa i načine kako ih koristiti;
– Kako zaraditi od Facebook i Instagrama;
– Kako funkcioniše Facebook algoritam? Kako da ti objave budu uspešne;
– Sve o oglašavanju na ovim društvenim mrežama;
– Koje su najveće zablude vezane za Facebook i Instagram.
Prednosti korićenja Facebook i Instagrama u poslovne svrhe?
Facebook i Instagram su dve najveće društvene mreže sa ogromnom bazom korisnika širom sveta. Ove platforme vam pružaju mogućnost da se pozicionirate pred velikom količinom ljudi, povećate vidljivost vašeg brenda i stvorite zajednicu vernih pratilaca. Kroz objavljivanje kvalitetnog sadržaja možete izgraditi snažnu prisutnost na ovim mrežama i privući pažnju novih kupaca ili klijenata.
Instagram i Facebook pružaju različite opcije za promociju proizvoda ili usluga. Možete koristiti plaćene oglase kako biste ciljano promovisali svoj proizvod ili uslugu i to samo onim korisnicima koji su relevantni za vašu nišu. Takođe, možete koristiti alate za promociju, kao što su šoping oznake na Instagramu, kako biste direktno prodavali proizvode ili usluge putem vašeg profila. Opcija ima previše, stoga ćemo na kursu sistematično na da ih obradimo
Kreiranje kvalitetnog sadržaja
Sadržaj se može rastaviti na četiri glavna činioca: video, slika, tekst i zvuk. Kombinacija ovih činioca treba na kraju da rezultira u veoma kvalitetan sadržaj!
Zvuči lako. Međutim, brendovi i dalje imaju problema na tržištu! Ovo treba da za vas predstavlja 4 glavna alata koji će vršiti komunikaciju sa ciljnom grupom o tome šta je ono što predstavlja vaš brend, šta je ono šta vi rešavate i zašto baš određena ciljna grupa treba da proizvod ili uslugu uzme od vas!
Kreiranje kvalitetnog sadržaja na društvenim mrežama je ključno. Privlači pažnju publike, stvara poverenje i angažuje korisnike. Pored toga, pruža vrednost korisnicima, bilo da se radi o informativnom, zabavnom ili inspirativnom sadržaju. Kroz kvalitetan sadržaj, možete izgraditi reputaciju kao stručnjak u vašoj niši, privući nove pratilce i održavati postojeću zajednicu i to sve u svrhe postizanja veće prodaje.