Facebook i instagram

Facebook je najmasovnija i najmoćnija društvena mreža. Ima 2,7 milijardi aktivnih korisnika. Ukoliko vodiš ili promovišeš neki biznis, velika je verovatnoća da je tvoj kupac zapravo na Facebook-u. Instagram ima fenomenalni potencijal za brendiranje, jačanje uticaja brenda, čak i za povećanje prodaje.

U ovom modulu pričaćemo kako da koristiš ove dve najpoznatije društvene mreže, da se istakneš na njima i izgradiš zajednicu.

Naučićeš:

– Prednosti Facebook stranica i načine kako ih koristiti;

– Prednosti Facebook grupa i načine kako ih koristiti;

– Kako zaraditi od Facebook i Instagrama;

– Kako funkcioniše Facebook algoritam? Kako da ti objave budu uspešne;

– Sve o oglašavanju na ovim društvenim mrežama;

– Koje su najveće zablude vezane za Facebook i Instagram.

Prednosti korićenja Facebook i Instagrama u poslovne svrhe?

Facebook i Instagram su dve najveće društvene mreže sa ogromnom bazom korisnika širom sveta. Ove platforme vam pružaju mogućnost da se pozicionirate pred velikom količinom ljudi, povećate vidljivost vašeg brenda i stvorite zajednicu vernih pratilaca. Kroz objavljivanje kvalitetnog sadržaja možete izgraditi snažnu prisutnost na ovim mrežama i privući pažnju novih kupaca ili klijenata. 

Instagram i Facebook pružaju različite opcije za promociju proizvoda ili usluga. Možete koristiti plaćene oglase kako biste ciljano promovisali svoj proizvod ili uslugu i to samo onim korisnicima koji su relevantni za vašu nišu. Takođe, možete koristiti alate za promociju, kao što su šoping oznake na Instagramu, kako biste direktno prodavali proizvode ili usluge putem vašeg profila. Opcija ima previše, stoga ćemo na kursu sistematično na da ih obradimo

Kreiranje kvalitetnog sadržaja

Sadržaj se može rastaviti na četiri glavna činioca: video, slika, tekst i zvuk. Kombinacija ovih činioca treba na kraju da rezultira u veoma kvalitetan sadržaj! 

Zvuči lako. Međutim, brendovi i dalje imaju problema na tržištu! Ovo treba da za vas predstavlja 4 glavna alata koji će vršiti komunikaciju sa ciljnom grupom o tome šta je ono što predstavlja vaš brend, šta je ono šta vi rešavate i zašto baš određena ciljna grupa treba da proizvod ili uslugu uzme od vas!

Kreiranje kvalitetnog sadržaja na društvenim mrežama je ključno. Privlači pažnju publike, stvara poverenje i angažuje korisnike. Pored toga, pruža vrednost korisnicima, bilo da se radi o informativnom, zabavnom ili inspirativnom sadržaju. Kroz kvalitetan sadržaj, možete izgraditi reputaciju kao stručnjak u vašoj niši, privući nove pratilce i održavati postojeću zajednicu i to sve u svrhe postizanja veće prodaje.

Lekcije

12. Oglašavanje na društvenim mrežama

Fejsbuk i Instagram žele da se vi reklamirate na njima i tako im ostavite novac. Nažalost, u većini slučajeva vi to morate i da uradite. Za većinu objava je doseg limitiran i vi morate da se oglašavate ne bi li vaša poruka stigla do većeg broja ljudi.

POGLEDAJ LEKCIJU

15. Instagram

Sve ono što sam pričao o algoritmima, komunikaciji i sadržaju na fejsbuku može se primeniti i na instagramu, a sada ćemo pričati o njegovim specifičnostima.

POGLEDAJ LEKCIJU

Za koga je ovaj kurs napravljen?

Svi koji čitate ovaj tekst koristite društvene mreže, zar ne?

Samim tim biće vam korisno da poslušate ovaj model i shvatite kako ih iskoristiti za sopstvene svrhe.
Ovaj kurs je posebno za vas ukoliko se bavite internet biznisom, elektronskom trgovinom ili sličnim aktivnostima na internetu.
Vi obavezno treba da koristite i društvene mreže da biste podigli vaše poslovanje na viši nivo.

Šta je GOstudy?

GoStudy je škola digitalnog preduzetništva u kojoj ćete moći da, potpuno besplatno, pristupite velikoj bazi znanja u vezi digitalnog marketinga i digitalnog preduzetništva. Bez obzira na stepen znanja iz ovih oblasti, kurs je prilagođen baš svima – i onima koji imaju neki stepen znanja, ali i onima koji žele o ovome da uče. Zato volimo da kažemo da su u našu online zajednicu baš svi dobrodošli!

Putem dostupnih kurseva steći ćete u praksi primenljiva znanja o content marketingu, digitalnom marketingu uopšte, o tome kako to funkcionišu društvene mreže i kako se kreiraju kvalitetne i uspešne e-mail kampanje. Poslušajte i delove posvećene digitalnom preduzetništvu, jer svakome ko je preduzetnik ili želi to u budućnosti da postane, ovo je nešto što će vrlo koristiti. Čućete dosta toga o tome koje su sve poreske olakšice dostupne, koji su to alternativni izvori finansiranja i još mnogo korisnih stvari koje bismo i sami voleli da smo pre mnogo godina mogli na ovako jednostavan način da saznamo.

Iskoristite dostupne informacije – registrujte svoj korisnički nalog na našoj platformi i počnite još danas!

GOstudy sertifikat

Položi test i preuzmi GOstudy sertifikat.
Steknite GOstudy sertifikat koji potvrđuje vaše znanje i veštine.
Test ima 23 pitanja, vreme za izradu je 45 minuta.

Za koga je ovaj kurs napravljen?

Naši predavači, eksperti dokazani kroz praksu i sa dugogodišnjem iskustvom u digitalnom poslovanju, vode vas kroz svaku lekciju i omogućavaju vam da ceo proces savladate na što jednostavniji način.

Slični kursevi