Svako od nas zna nekoga ko je imao sjajnu poslovnu ideju. Ali nažalost od nje nisu uspeli da izgrade uspešan biznis. Možda ste i vi sami prošli kroz slično iskustvo. Neuspeh u preduzetnišvu je svakako normalna pojava.
Prema izveštaju GEMa, širom sveta se godišnje pokrene preko 100 miliona novih biznisa – gotovo 3 u sekundi. No, istraživanja pokazuju da 9 od 10 startapa propadne u roku od pet godina.
Istina je da svaka poslovna ideja nosi sa sobom određen rizik. Ali uz dobru pripremu i planiranje, taj rizik možete svesti na minimum i bolje ga kontrolisati.
U najgorem slučaju, želite da što ranije saznate da vaša ideja nema potencijal i da je bolje okrenuti se novim poslovnim prilikama.
I to pre ulaganja energije, vremena i resursa u njen razvoj.
Svrha modula “Testiranje i lansiranje biznis ideje” jeste da saznate kako treba da izgleda put od ideje do prvih korisnika/kupaca i koji vas sve koraci očekuju na tom putu.
Cilj je da povećate šanse za uspeh vaše poslovne ideje.
Ovaj modul je prevashodno namenjen onima koji planiraju da uplove u preduzetničke vode, odnosno imaju poslovnu ideju koju žele da realizuju ili su već u fazi razvoja ideje.
Naučićete:
- Analizu i razvoj ideje: Kako razumeti uzroke neuspeha nekih ideja i na koji način pretvoriti svoju ideju u uspešan prvi kontakt sa korisnicima.
- Tim i uloge: Metode za efikasno formiranje tima i određivanje ključnih uloga unutar projekta.
- Biznis strategiju: Veštine neophodne za istraživanje tržišta i kreiranje održivog poslovnog modela.
- Prototip i testiranje: Proces razvoja proizvoda ili usluge, njegovo prototipiranje i testiranje na tržištu.
- Brendiranje i lansiranje: Kako da izgradite prepoznatljiv brend i razvijete komunikacijske strategije, uz pripremu i lansiranje Minimum Viable Product-a (MVP) na tržište.