Konsultant, facilitator i edukator sa više od 10 godina iskustva u razvoju brenda, biznisa i proizvoda.
Jedan je od partnera DesignThinkers Akademije za Adriatik region, ko-osnivač strateške agencije BrandSprint i član upravnog odbora Udruženja Mladih Privrednika Srbije.
Nikola pomaže organizacijama i timovima da dizajniraju profitabilne proizvode, usluge i brendove, voljene od strane svojih kupaca i korisnika.
Tokom poslovne karijere imao je priliku da radi sa kompanijama svih veličina iz raznih industrija, od startapa do multinacionalnih kompanija, kako u Srbiji, tako i na globalnom tržištu.
Sebe smatra generalistom, pre nego specijalistom. Kroz rad na projektima stekao je znanja i iskustva iz različitih poslovnih oblasti i disciplina, što mu danas omogućava da bolje odgovori na strateške potrebe klijenata.
Temelj njegovog pristupa čini Design Thinking metodologija, čije principe, alata i tehnike aktivno primenuje u radu sa klijentima.
Pored projektnog rada, kroz DesignThinkers Akademiju, u prethodne 4 godine, obučio je preko 500 profesionalaca iz najvećih kompanija u Adriatik regionu u primeni metodologije u svakodnevnom radu.
U životu i poslu vodi se mantrom “Stand for something, and never stand still.”
Treba da znamo ko smo, u šta verujemo i iza čega stojimo, a da pritom ostanemo otvoreni za promene, inovaciju i evoluciju, ne gubeći sebe na tom putu.