Uplovi u svet kakav treba da bude!

Leto je u Beogradu, 40 stepeni.

Asfalt je vreo, nema hlada, gradska kupališta su prepuna.

U tom trenutku dok vam se znoj sliva sa čela, vidite reklamu turističke agencije koja obećava put u Grčku, gde su plaže sa belim peskom, suncobrani, tirkizno more.

Time ona pokazuje svet kakav treba da bude.

Zapravo, ta turistička agencija je heroj naše priče i rešava vam konkretan problem.

Potencijalno vas odvodi na bolje mesto i čini vas zadovoljnim.

Često su ljudi nesvesni manjkavosti sveta u kojem žive, te se marketari bave time da objasne ljudima da nemaju nešto što treba da imaju. Nekada se potreba stvara odgovarajućom komunikacijom.

Suština storytellinga je koncept dva sveta.

Postoje dva sveta: trenutni svet, koji postoji sa svim svojim problemima, teškoćama, izazovima, kao i svet kakav treba da bude, a spoj tog našeg trenutnog sveta i onog idealnog je naš brend, proizvod ili usluga.

Želim vam još puno lepih priča.

Slični blogovi

Da li su heštegovi i dalje važni za tvoj brend na društvenim mrežama?

Šta tvoj sajt čini zaista dobrim? 15 ključnih stvari koje ne smeš da zaboraviš

10 razloga zašto influenser marketing menja pravila igre