Šta ti je cilj?

Dobijam sledeća pitanja:

  • Otvaram profil na instagramu, šta mi je dobro da objavljujem?
  • Kako da na najbrži način dobijem više pratilaca?
  • Šta je najbolje da prodajem na instagramu?

Ova pitanja polaze od pogrešne pretpostavke.

Kuća se gradi od temelja, ne od krova.

Pravo pitanje je – Zašto to radiš? Šta ti je cilj?

Da ostvariš saradnju sa portalima / brendovima?
Da razviješ i prodaš stranicu?
Da napraviš svoj portfolio ili case study?
Da prodaješ neke artikle preko stranice?

Kada imaš odgovor na to pitanje, razvijaćeš je u potpuno drugim smerovima u zavisnosti od toga šta ti je cilj.

Marketing nisu samo operativno-tehnička rešenja, uspešan marketing zahteva pre svega kvalitetan strateški pristup.

Ukoliko nisi, obavezno pogledaj modul „Strategija digitalnih komunikacija“.

Slični blogovi

10 saveta za pravljenje odličnih marketing videa

Da li su heštegovi i dalje važni za tvoj brend na društvenim mrežama?

Šta tvoj sajt čini zaista dobrim? 15 ključnih stvari koje ne smeš da zaboraviš