Šta ti je cilj?

Dobijam sledeća pitanja:

  • Otvaram profil na instagramu, šta mi je dobro da objavljujem?
  • Kako da na najbrži način dobijem više pratilaca?
  • Šta je najbolje da prodajem na instagramu?

Ova pitanja polaze od pogrešne pretpostavke.

Kuća se gradi od temelja, ne od krova.

Pravo pitanje je – Zašto to radiš? Šta ti je cilj?

Da ostvariš saradnju sa portalima / brendovima?
Da razviješ i prodaš stranicu?
Da napraviš svoj portfolio ili case study?
Da prodaješ neke artikle preko stranice?

Kada imaš odgovor na to pitanje, razvijaćeš je u potpuno drugim smerovima u zavisnosti od toga šta ti je cilj.

Marketing nisu samo operativno-tehnička rešenja, uspešan marketing zahteva pre svega kvalitetan strateški pristup.

Ukoliko nisi, obavezno pogledaj modul „Strategija digitalnih komunikacija“.

Slični blogovi

Da li su heštegovi i dalje važni za tvoj brend na društvenim mrežama?

Šta tvoj sajt čini zaista dobrim? 15 ključnih stvari koje ne smeš da zaboraviš

10 razloga zašto influenser marketing menja pravila igre