Podeli sa drugima!

ŠTA MORAŠ ZNATI KAO DIGITALNI MARKETAR?

Kreiranje sadržaja je oslonac uspešne strategije digitalnog marketinga.

To je osnovni element koji ti omogućava da se povežeš sa svojom publikom, podstakneš angažovanje i na kraju ostvariš konverzije.

Efikasno kreiranje sadržaja uključuje nijansirano razumevanje ciljne publike, njenih preferencija i izazova sa kojima se suočavaju.

Radi se o kreiranju sadržaja koji odgovara njihovim potrebama i pruža istinsku vrednost.

U ovom trenutku dominira vertikalni video format. Ne treba ti skupa produkcija, dovoljno je da snimaš telefonom.

Optimalna dužina je 30-60 sekundi, trebalo bi da budu dinamični i da privlače pažnju. Možeš ih koristiti za Facebook, Instagram reels, Instagram priče, Linkedin, Youtube shorts i TikTok.

Da bi se istakao/la i u SEO-u i u SEM-u, neophodno je holističko razumevanje istraživanja ključnih reči, optimizacije na stranici i van nje, izgradnje linkova i merenja učinka.

Email marketing ti omogućava da direktno komuniciraš sa svojom publikom, da isporučuješ prilagođene poruke, promocije i vredan sadržaj direktno u nečije prijemno sanduče.

Ne zaboravi analitiku. Neophodno je da uložiš vreme, nekada i novac, u prave alate i tehnologije koje mogu efikasno da obrađuju velike količine podataka i iz njih izvuku smislene uvide.

Biti vešt u korišćenju podataka i analitike za donošenje informisanih odluka je ključ uspeha. 

Srećno u izučavanju digitalnog marketinga, za dobar start kreni od naših GOstudy lekcija.

Podeli sa drugima!

Srodni blogovi

KAKO DO USPEŠNE SARADNJE SA INFLUENSERIMA?

ULOŽI U SEBE, STEKNI SPOSOBNOSTI I PREDUZMI AKCIJU

DA LI KOMUNICIRATE NASUMIČNO ILI PLANSKI?