Podeli sa drugima!

PRE NEGO ŠTO OBJAVIŠ SLEDEĆI POST NA MREŽAMA URADI OVO

Kada budeš pravio/la svoj sledeći post na društvenim mrežama, imaj na umu dve stvari: AKTUELNE TEME i VIZUELNI IDENTITET.

⏰ Velika je moć prave reči u pravo vreme, zato treba pratiti šta se dešava u svetu poslovanja i šta tvoja ciljna grupa prati.

🗣 Nemoj zanemariti uticaj estetike. Bitno je razviti prepoznatljiv vizuelni identitet kako bi pratioci znali od koga ta reč dolazi.

Upoznaj svoju publiku najbolje što možeš, slušaj šta govori i šta očekuje od tebe.

Detaljnije o društvenim mrežama i ciljnim grupama saznaj na modulu: „Strategija i strateški pristupi klijentu“.

Podeli sa drugima!

Srodni blogovi

KOJI SU CILJEVI TVOJE CONTENT STRATEGIJE?

Šta je Google Oglašavanje, i šta se može postići?

ŠTA SVAKA DOBRA PRIČA IMA?