Ciljevi i analitika su osnovne komponente uspešne content strategije, jer ti omogućavaju da meriš učinak, optimizuješ kampanje i usklađuješ sadržaj sa sveobuhvatnim poslovnim ciljevima.
Evo kako možeš efikasno da koristiš ciljeve i analitiku u svojoj strategiji:
1. Definiši jasne ciljeve
Uspostavi specifične, merljive, ostvarive, relevantne i vremenski ograničene (SMART) ciljeve za svoju content strategiju.
Ciljevi mogu da uključuju povećanje saobraćaja na veb sajtu, poboljšanje stope angažovanja, povećanje konverzija ili podizanje svesti o brendu unutar naše publike.
2. Uskladi ih sa poslovnim ciljevima
Uveri se da su tvoji ciljevi usklađeni sa širim poslovnim ciljevima, kao što su rast prihoda, zadržavanje kupaca, stvaranje potencijalnih klijenata ili širenje tržišta.
3. Identifikuj ključne indikatore uspeha (KPI)
Odredi KPI koji su u skladu sa tvojim ciljevima. To može uključivati pokazatelje kao što su saobraćaj na veb sajtu, stope učestalosti klikova (CTR), stope konverzije, vreme na stranici, angažovanje na društvenim mrežama i stope zadržavanja klijenata.
KPI-ovi pomažu u praćenju napretka i proceni efikasnosti tvog sadržaja.
4. Postavi referentne vrednosti
Uspostavi referentne vrednosti na osnovu prošlih performansi ili industrijskih standarda.
Postavi dostižne ciljeve za svaki KPI, uzimajući u obzir stope rasta, tržišne uslove i kapacitet tvoje organizacije.
5. Redovno analiziraj podatke
Koristi alate za veb analitiku i društvene mreže da bi procenio/la učinak tvog sadržaja u odnosu na postavljene ciljeve. Srećno u primeni content strategije, a za više materijala o ovoj i sličnim temama posetiti GOstudy platformu.