KLIKNI I PROČITAJ MEJL! CTA ILI CALL TO ACTION

Bilo da pišeš copy za Instagram, Facebook ili TikTok, imaj na umu da na kraju UVEK treba da „pozoveš na akciju“ svoje pratioce.
To ne mora biti „Kupite ovaj proizvod ili uslugu“, to može biti i: „Pročitajte ovu knjigu“, „Pogledajte film“, „Komentarišite objavu“ itd.

Svaki dobro napisan call to action ima jednu zajedničku stvar – fokusiran je na JEDNU aktivnost, JASAN je i od pratilaca ne zahteva dugi angažman.

Takvi pozivi na akciju nisu zbog tebe, već zbog ljudi koji su deo tvoje zajednice.

Njih pozivate jer verujete da će oni, ukoliko ispune taj zahtev iz poziva, DOBITI neku DODATNU VREDNOST.

Za još CTA primera pogledaj lekciju „20 ideja za kreiranje sadržaja na društvenim mrežama – Bonus saveti“.

Slični blogovi

SEO ČAROLIJA: POSTANITE ZVEZDA NA PRVOJ STRANI GOOGLE-A

STARTAP SAFARI: KLJUČNE FAZE RAZVOJA STARTAPA

SPECIJALIZACIJA ILI OPŠTE ZNANJE?