KAKO DO USPEŠNE SARADNJE SA INFLUENSERIMA?

Imao/la si neuspešne saradnje sa influenserima?

Mnogo ljudi je imalo takva iskustva.

Zašto se to dešava, razloga je mnogo, a jedan od glavnih je da se sadržaj koji kreiraju influenseri ne iskoristi na pravi način.

Daću ti 10 ideja na koji način možeš iskoristiti sadržaj koji kreiraju influenseri:

  1. Kreiraj sopstvene objave.

Kako to može da izgleda? Recimo influenser je snimio video od minut. Ti od tog videa možeš da napraviš nekoliko kratkih video klipova, staviš ih na storije, a zatim ubaciš u highlightse i oni tamo mogu da budu dok god ti profil postoji.

Takođe, možeš od tog video klipa da izvučeš par zanimljivih izjava i da od toga napraviš citate, pa da od tih citata napraviše karusel objave, pa klasične foto objave, pa da izdvojiš neku smešnu, zanimljivu situaciju, možda facu koju je napravio influenser, pa da je nalepiš na vizual…

  1. Iskoristi taj sadržaj za oglase.

Nije dovoljno da objave vide samo ljudi koji prate influensera, ili prate samo tvoju stranicu. Neka taj sadržaj vide i ljudi koji su izvan tog kruga. Zbog toga oglašavaj.

  1. Ubaci taj sadržaj na tvoj veb sajt.

Na primer, ako je influenser pričao pohvalno o tvom brendu, firmi ili organizaciji stavi to u sekciju „testimonijali“. Ukoliko je influenser pričao o tvom proizvodu, uključi ih u product page, recenzije proizvoda i stranice namenjene recenzijama.

  1. Postavi objavu kao pop-up na tvom sajtu.

Pop-up prozore je najbolje da postaviš posle nekog vremena, kada neko poseti tvoj sajt, zadrži se na njemu, pregleda neke stranice i kategorije, onda ga sačekaj sa pop-up prozorom.

Tu će biti influenserov video koji je dobar za ciljnu grupu koja kupuje artikle iz te kategorije.

  1. Kreiraj blog post.

Bez obzira što ti je influenser napravio video, od te objave ti možeš da napraviš blog post. Ispričaj priču kako se saradnja desila, neku zanimljivost, anegdotu…

  1. Plasiraj sadržaj kroz druge kanale i medije na internetu.

To mogu biti najposećeniji portali, kao i portali vezani za tvoju nišu, odnosno delatnost kojom se baviš.

  1. Uključi sadržaj u tvoje newslettere.

Unutar svoje e-mail strategije ubaci sadržaj koji kreiraju influenseri. To može biti tekst, slika, video…

  1. Plasiraj sadržaj i kroz offline kanale.

Ukoliko je ta objava napravljena za Instagram ili Youtube možeš izdvojiti nešto zanimljivo i postaviti na bilbord. Bilbord više ne mora da bude samo slika, može da bude i kratak video.

Sem bilborda iskoristi i panoe, zidove, plakate, sve te kanale koje spadaju u gerila marketing.

  1. Koristi whitelist oglase.

Šta to znači? Ukratko, to je mogućnost koja se firmi ili organizaciji daje da oglašava sa naloga kojim upravlja influenser.

  1. Poveži sadržaj koji stvara influenser sa kampanjom koja bi generisala user generated content, odnosno sadržaj koji prave tvoji pratioci ili pratioci iz zajednice oko influensera.

Dakle, ne bi bilo loše ako influenseri rade video o proizvodu ili usluzi, da pozovu njihovu zajednicu da i oni nešto urade. Treba da postoji neki poziv na akciju, da im postave pitanje, izazov i na taj način da se generiše novi sadržaj, koji ponovo možeš da prilagođavaš tvojim kanalima.

Siguran sam da primenom ovih ideja možeš postići mnogo bolji rezultat u prodaji.

Slični blogovi

Top 5 besplatnih aplikacija za pisanje beleški

Kako da postaneš vlasnik kriptovalute?

4 reči koje sigurno prodaju tvoj proizvod