Content marketing i prodaja

Da li je i zašto sadržaj kralj? Na koje sve načine možeš praviti sadržaj i kako će to uticati na prodaju?

Prateći ovaj modul naučićeš koliko je zapravo sadržaj bitan element u marketingu i na koji način ti može pomoći da poboljšaš prodajne rezultate.

Detaljno je opisan storytelling fenomen i koje su komponente i tehnike dobro ispričane priče, predstavljeno je 12 prodajnih koraka, a u drugom delu modula dobićeš 20 ideja za kreiranje sadržaja koje će ti pomoći tokom kreiranja tvoje content strategije.

Naučićeš:

  • Koji je značaj sadržaja u marketingu;
  • Kako dobro ispričana priča pomaže u građenju brenda;
  • Koje su komponente dobre priče;
  • Šta je koncept dva sveta;
  • Kojih su to 12 prodajnih koraka,
  • Dvadeset ideja za kreiranje sadržaja, kao i bonus saveti.

Šta je Content Marketing i kako utiče na prodaju?

 Content Marketing predstavlja strateški pristup online marketingu koji je fokusiran da na to da prikaže ciljnoj publici proizvod ili uslugu kroz relevantant sadržaj.

 „Sadržaj je kralj“ je izraz koji ste čuli mnogo puta od marketing stručnjaka. 

Sadržaj može da bude tekst, zvuk, fotografija i video materijal – a Content Marketing je njihova kombinacija, odnosno sadržaj koji vi koristite u svrhu predstavljanja vašeg proizvoda ili usluge.

Kako iskoristiti Content Marketing u poslovne svrhe?

Reč prodaja kod nekog izaziva pomešana osećanja, a nekom stavlja osmeh na lice. Činjenica je da biznisi ne mogu da opstanu bez prodaje. Pristupi prodaji su veoma raznoliki, a Content Marketing je samo jedan način da se pristupi njoj.

Predstavićemo vam 12 koraka za nepogrešivo pisanje prodajnog teksta prema Dejvidu Freju:

U idealnom scenariju vi možete provući svih 12 elemenata ili možete izdvojiti one koji će istaći vas u odnosu na konkurenciju.

12 elemenata koji prodaju kroz Content Marketing su:

  1. Privuci pažnju – napisati naslov koji privlači pažnju čitaocu i stvara interes za dalje čitanje
  2. Identifikuj problem – učinite ga stvarnim i živopisnim, kako bi kupac mogao da prepozna potencijal koji se ostvaruje njegovim rešenjem
  3. Ponudi rešenje – prestavite svoj proizvod ili uslugu kao rešenje identifikovanog problema
  4. Pokažite svoje akreditacije – objasnite zašto Vam se može verovati kroz portfolio klijenata ili studije slučaja uspešnih aktivnosti
  5. Prikažite benefite – prikažite tačno koju korist korisnik dobija
  6. Pokažite društveni dokaz – koristite društveni dokaz (social proof)
  7. Napravite ponudu – kreirajte privlačnu kombinaciju cene, uslova a i potencijalno – besplatnih poklona!
  8. Prikažite oskudnost – odlična ponuda nekad neće biti dovoljna da se smanji čekanje na odgovor. Napravite tako da može da se kupiti samo određena količina proizvoda ili da je ponuda važeća samo u određenom vremenskom periodu
  9. Napravite garanciju – ako uspete da uklonite rizik koji kupac nasleđuje u saradnji sa Vama, povećavate šansu za prodajni uspeh
  10. Napravite poziv na akciju (Call-To-Action) – budite direktni u u pozivu na akciju tako što ćete tačno reći čitaocu šta treba da uradi kako bi iskoristio Vašu ponudu
  11. Upozorite ih – u slučaju da ne preuzmu akciju za problem koji ste im naveli, šta će se desiti?
  12. Zavrišite sa podsetnikom – završite tekst sa nekim podsetnikom. To može biti poziv na akciju, podsetnik da je količina limitirana ili na ponudu koja je prikazana

Šta ćete naučiti na ovom kursu?

Na ovom kursu ćete naučiti kako da Content Marketing koristite u svrhu razvijanja biznisa i koji su najbolji načini za to.

Dobićete smernice i konkretne primere kako da vaš Content Marketing bude što zanimljiviji i privlačniji idealnim klijentima, a ujedno edukativan i koristan. Pored toga, naučićete i kako da se postavite kao ekspert i pružite poverenje svojim budućim klijentima/kupcima.

content marketing i prodaja

Lekcije

6. 12 koraka do prodaje

Reč prodaja kod nekog izaziva gađenje, a nekom stavlja osmeh na lice. Činjenica je da bez prodaje ne možemo da zamislimo svet oko nas. Prodaja je nešto što se svakodnevno dešava u našim životima, te stoga upoznajte 12 principa prodaje po Dejvidu Freju.

POGLEDAJ LEKCIJU

Za koga je ovaj kurs napravljen?

Ovaj kurs je napravljen za sve koji žele da razvijaju biznis kroz kvalitetan Content Marketing.

Kroz njega ćete dobiti instrukcije i konkretne savete za primenu u vašem biznisu kao i način za izgradnju kvalitetne zajednice koja ima poverenja u kreatora i koja će upravo zbog toga u nekom momentu uspeti da posetioca pretvori u kupca.

Šta je GOstudy?

GoStudy je škola digitalnog preduzetništva u kojoj ćete moći da, potpuno besplatno, pristupite velikoj bazi znanja u vezi digitalnog marketinga i digitalnog preduzetništva. Bez obzira na stepen znanja iz ovih oblasti, kurs je prilagođen baš svima – i onima koji imaju neki stepen znanja, ali i onima koji žele o ovome da uče. Zato volimo da kažemo da su u našu online zajednicu baš svi dobrodošli!

Putem dostupnih kurseva steći ćete u praksi primenljiva znanja o content marketingu, digitalnom marketingu uopšte, o tome kako to funkcionišu društvene mreže i kako se kreiraju kvalitetne i uspešne e-mail kampanje. Poslušajte i delove posvećene digitalnom preduzetništvu, jer svakome ko je preduzetnik ili želi to u budućnosti da postane, ovo je nešto što će vrlo koristiti. Čućete dosta toga o tome koje su sve poreske olakšice dostupne, koji su to alternativni izvori finansiranja i još mnogo korisnih stvari koje bismo i sami voleli da smo pre mnogo godina mogli na ovako jednostavan način da saznamo.

Iskoristite dostupne informacije – registrujte svoj korisnički nalog na našoj platformi i počnite još danas!

GOstudy sertifikat

Položi test i preuzmi GOstudy sertifikat.
Steknite GOstudy sertifikat koji potvrđuje vaše znanje i veštine.
Test ima 23 pitanja, vreme za izradu je 45 minuta.

Za koga je ovaj kurs napravljen?

Naši predavači, eksperti dokazani kroz praksu i sa dugogodišnjem iskustvom u digitalnom poslovanju, vode vas kroz svaku lekciju i omogućavaju vam da ceo proces savladate na što jednostavniji način.

Slični kursevi