Content marketing i prodaja

Da li je i zašto sadržaj kralj? Na koje sve načine možeš praviti sadržaj i kako će to uticati na prodaju?

Prateći ovaj modul naučićeš koliko je zapravo sadržaj bitan element u marketingu i na koji način ti može pomoći da poboljšaš prodajne rezultate.

Detaljno je opisan storytelling fenomen i koje su komponente i tehnike dobro ispričane priče, predstavljeno je 12 prodajnih koraka, a u drugom delu modula dobićeš 20 ideja za kreiranje sadržaja koje će ti pomoći tokom kreiranja tvoje content strategije.

Naučićeš:

– Koji je značaj sadržaja u marketingu;

– Kako dobro ispričana priča pomaže u građenju brenda;

– Koje su komponente dobre priče;

– Šta je koncept dva sveta;

– Kojih su to 12 prodajnih koraka,

– Dvadeset ideja za kreiranje sadržaja, kao i bonus saveti.

content marketing i prodaja

Lekcije

3. Osnove storytelling koncepta i 5 komponenti dobre priče

Staro dobro pričanje priča ili storytelling od kako je sveta i veka izaziva u slušaocu prijatne emocije. Od kako su se u praistoriji ljudi sakupljali oko vatre i pričali događaje iz lova, pa sve do današnjeg vremena i objava na društvenim mrežama, blogova i vlogova, priče su značajan deo naših života.

Saznaj više

6. 12 koraka do prodaje

Reč prodaja kod nekog izaziva gađenje, a nekom stavlja osmeh na lice. Činjenica je da bez prodaje ne možemo da zamislimo svet oko nas. Prodaja je nešto što se svakodnevno dešava u našim životima, te stoga upoznajte 12 principa prodaje po Dejvidu Freju.

Saznaj više

Slični kursevi