Da li je i zašto sadržaj kralj? Na koje sve načine možeš praviti sadržaj i kako će to uticati na prodaju?
Prateći ovaj modul naučićeš koliko je zapravo sadržaj bitan element u marketingu i na koji način ti može pomoći da poboljšaš prodajne rezultate.
Detaljno je opisan storytelling fenomen i koje su komponente i tehnike dobro ispričane priče, predstavljeno je 12 prodajnih koraka, a u drugom delu modula dobićeš 20 ideja za kreiranje sadržaja koje će ti pomoći tokom kreiranja tvoje content strategije.
Naučićeš:
- Koji je značaj sadržaja u marketingu;
- Kako dobro ispričana priča pomaže u građenju brenda;
- Koje su komponente dobre priče;
- Šta je koncept dva sveta;
- Kojih su to 12 prodajnih koraka,
- Dvadeset ideja za kreiranje sadržaja, kao i bonus saveti.
Šta je Content Marketing i kako utiče na prodaju?
Content Marketing predstavlja strateški pristup online marketingu koji je fokusiran da na to da prikaže ciljnoj publici proizvod ili uslugu kroz relevantant sadržaj.
„Sadržaj je kralj“ je izraz koji ste čuli mnogo puta od marketing stručnjaka.
Sadržaj može da bude tekst, zvuk, fotografija i video materijal – a Content Marketing je njihova kombinacija, odnosno sadržaj koji vi koristite u svrhu predstavljanja vašeg proizvoda ili usluge.
Kako iskoristiti Content Marketing u poslovne svrhe?
Reč prodaja kod nekog izaziva pomešana osećanja, a nekom stavlja osmeh na lice. Činjenica je da biznisi ne mogu da opstanu bez prodaje. Pristupi prodaji su veoma raznoliki, a Content Marketing je samo jedan način da se pristupi njoj.
Predstavićemo vam 12 koraka za nepogrešivo pisanje prodajnog teksta prema Dejvidu Freju:
U idealnom scenariju vi možete provući svih 12 elemenata ili možete izdvojiti one koji će istaći vas u odnosu na konkurenciju.
12 elemenata koji prodaju kroz Content Marketing su:
- Privuci pažnju – napisati naslov koji privlači pažnju čitaocu i stvara interes za dalje čitanje
- Identifikuj problem – učinite ga stvarnim i živopisnim, kako bi kupac mogao da prepozna potencijal koji se ostvaruje njegovim rešenjem
- Ponudi rešenje – prestavite svoj proizvod ili uslugu kao rešenje identifikovanog problema
- Pokažite svoje akreditacije – objasnite zašto Vam se može verovati kroz portfolio klijenata ili studije slučaja uspešnih aktivnosti
- Prikažite benefite – prikažite tačno koju korist korisnik dobija
- Pokažite društveni dokaz – koristite društveni dokaz (social proof)
- Napravite ponudu – kreirajte privlačnu kombinaciju cene, uslova a i potencijalno – besplatnih poklona!
- Prikažite oskudnost – odlična ponuda nekad neće biti dovoljna da se smanji čekanje na odgovor. Napravite tako da može da se kupiti samo određena količina proizvoda ili da je ponuda važeća samo u određenom vremenskom periodu
- Napravite garanciju – ako uspete da uklonite rizik koji kupac nasleđuje u saradnji sa Vama, povećavate šansu za prodajni uspeh
- Napravite poziv na akciju (Call-To-Action) – budite direktni u u pozivu na akciju tako što ćete tačno reći čitaocu šta treba da uradi kako bi iskoristio Vašu ponudu
- Upozorite ih – u slučaju da ne preuzmu akciju za problem koji ste im naveli, šta će se desiti?
- Zavrišite sa podsetnikom – završite tekst sa nekim podsetnikom. To može biti poziv na akciju, podsetnik da je količina limitirana ili na ponudu koja je prikazana
Šta ćete naučiti na ovom kursu?
Na ovom kursu ćete naučiti kako da Content Marketing koristite u svrhu razvijanja biznisa i koji su najbolji načini za to.
Dobićete smernice i konkretne primere kako da vaš Content Marketing bude što zanimljiviji i privlačniji idealnim klijentima, a ujedno edukativan i koristan. Pored toga, naučićete i kako da se postavite kao ekspert i pružite poverenje svojim budućim klijentima/kupcima.