Podeli sa drugima!

UPLOVI U SVET KAKAV TREBA DA BUDE!

Leto je u Beogradu, 40 stepeni.

Asfalt je vreo, nema hlada, gradska kupališta su prepuna.

U tom trenutku dok vam se znoj sliva sa čela, vidite reklamu turističke agencije koja obećava put u Grčku, gde su plaže sa belim peskom, suncobrani, tirkizno more.

Time ona pokazuje svet kakav treba da bude.

Zapravo, ta turistička agencija je heroj naše priče i rešava vam konkretan problem.

Potencijalno vas odvodi na bolje mesto i čini vas zadovoljnim.

Često su ljudi nesvesni manjkavosti sveta u kojem žive, te se marketari bave time da objasne ljudima da nemaju nešto što treba da imaju. Nekada se potreba stvara odgovarajućom komunikacijom.

Suština storytellinga je koncept dva sveta.

Postoje dva sveta: trenutni svet, koji postoji sa svim svojim problemima, teškoćama, izazovima, kao i svet kakav treba da bude, a spoj tog našeg trenutnog sveta i onog idealnog je naš brend, proizvod ili usluga.

Želim vam još puno lepih priča.

Podeli sa drugima!

Srodni blogovi

POSLOVNI ALATI KOJE PREPORUČUJEM SVIM PREDUZETNICIMA

AKO BIH MORAO DA BIRAM NAJVAŽNIJE ELEMENTE BIZNIS MODELA

ŠTA JE USER GENERATED CONTENT I KAKO GA KORISTITI?