Pre nego što objaviš sledeći post na društvenim mrežama uradi ovo!

Kada budeš pravio/la svoj sledeći post na društvenim mrežama, imaj na umu dve stvari: AKTUELNE TEME i VIZUELNI IDENTITET.

⏰ Velika je moć prave reči u pravo vreme, zato treba pratiti šta se dešava u svetu poslovanja i šta tvoja ciljna grupa prati.

🗣 Nemoj zanemariti uticaj estetike. Bitno je razviti prepoznatljiv vizuelni identitet kako bi pratioci znali od koga ta reč dolazi.

Upoznaj svoju publiku najbolje što možeš, slušaj šta govori i šta očekuje od tebe.

Detaljnije o društvenim mrežama i ciljnim grupama saznaj na modulu: „Strategija i strateški pristupi klijentu“.

Slični blogovi

„Hvala“ ChatGPT-u? Koliko nas to košta?

Korisnički put: kako da ne izgubiš kupca usput

Kako da započneš sa affiliate marketingom – vodič za početnike