Ako čitaš ovaj tekst, naslov te je zaintrigirao dovoljno da pročitaš i ovaj blog.
“Jedna od najvažnijih veština u svetu copywritinga je pisanje naslova.” – Dejvid Ogilvi
Mnogi misle da je pisanje naslova jednostavno – par reči koje privuku pažnju. Međutim, kreiranje naslova koji prodaje predstavlja umetnost i nauku.
Naslov mora da izaziva interesovanje, zaintrigira i podstakne čitaoca da klikne, pročita ili kupi. On treba da bude kratak, koncizan i da predstavlja “tizer” za rešavanje problema potrošača.
Kada se radi o kreiranju naslova koji zaista privlači i prodaje, sve se svodi na razumevanje publike. Poznavanje njihovih potreba, želja, strahova i težnji vodi ka kreiranju poruke koja rezonuje.
Dobri naslovi treba da zaintrigiraju korisnika da preduzmu narednu akciju, bilo da se radi o nastavku čitanja teksta ili kupovini proizvoda.
Postoji mnogo tehnika za pisanje naslova, a mi ti u okviru kursa “Tajne copywritinga” donosimo 5 proverenih načina da napišeš naslov koji podstiče akciju.
Ako želiš da saznaš kako da ovladaš ovim moćnim tehnikama i unaprediš svoje veštine pisanja, pogledaj nove lekcije na adresi gostudy.rs.